Intagral
Basic

 

 DOCHÁZKOVÉ SYSTÉMY

 DOCHÁZKOVÉ SYSTÉMY

 PRO KOHO JE URČEN - všeobecná evidence vč. přerušení, mobilní
InTagral Basic byl pro svou výhodnost pro zákazníky několik let nejprodávanější docházkový systém na trhu.

Vyráběl se nepřetržitě 16 let, což je u elektronického výrobku unikátní.
Bohužel již nejsou dostupné součástky a výrobce - izraelská firma micronet - ukončil výrobu i podporu. Některé náhradní součástky ještě máme k dispozici.

Na základě zkušeností s ním získal CoNet výborné znalosti potřeb českých zákazníků. Mezi zákazníky patří např. uranové doly Diamo, Koh-I-Noor ale i tisíce menších firem z nejrůznějších oborů.



Jak jednoduché a rychlé je používání InTagralu uvidíte na tomto videu (mov 2,2 MB)

 ZÁKLADNÍ VLASTNOSTI - více typů průchodu, žádné dráty, žádná instalace
InTagral Basic v praktickém použití
  • Elektronická náhrada klasických "píchaček"
  • Volitelně možnost otevírání dveří
  • Volitelně uzamykatelný držák
  • Rychlá a jednoduchá instalace
  • Nainstalujete si sami do max. 20 minut
  • Bez jakékoliv kabeláže (interní paměť a napájení)!
  • Nově možnost volby:
    • pro čipové bezkontaktní karty
    • pro magnetické karty
    • bezdrátový bateriový přenos dat
  • Špičková technologie, bezporuchový provoz
  • Pro velké i malé firmy (3 - 2500 zaměstnanců)
  • Program pro neomezený počet pracovníků Docházka
  • Komunikuje i se SW AME a Docházka Plus
  • Podpora exportu dat do libovolných aplikací (např. účetnictví)
  • Jen v ČR již více jak 4000 instalací
  • Kompletní sada obsahuje SW Docházka, 5 karet a kabeláže
  • Řada dalších programů a možností výstupu do jiných SW
  • Možnost dodání uzamykatelného držáku a čistící sady magnetické čtečky
 PODROBNĚJŠÍ POPIS
Proč tolik podniků trvá na ruční evidenci docházky?
Tvrdí zpravidla:
Jakákoliv jiná alternativita je drahá. Její instalace i obsluha je komplikovaná.
Nyní však InTagral poskytuje levné, bezproblémové sledování příchodů a odchodů pro malé, střední i velké firmy (3 - 2500 zaměstnanců).
Celá instalace spočívá pouze v zavěšení na 2 vrutky na zeď (napájení je z běžných baterií - vydrží min. 1 rok).
Data o docházce jsou uchovány v hodinách a do počítače se stahují po přenesení k počítači (stažení trvá cca 20 s).
Je samozřejmě možno InTagral připojit i trvale - běžným seriovým kabelem nebo přes rozhraní RS 485 až na vzdálenost 1,5 km.
K dispozici je i možnost připojení k USB rozhraní


Základní funkce pro evidenci příchodů a odchodů
Nejgeniálnějším a nejspolehlivějším řešením většinou bývá právě to nejjednodušší, proto je koncepce InTagralu postavena na principu jednoduchosti, libovolné konfigurovatenosti a cenové dostupnosti. To vše za použítí těch nejmodernějších technologií. Samotná instalace je velmi nenáročná: spočívá v pouhém přidělání dvou vrutů na zeď - tím je InTagral připraven k provozu. Jeho čtecí jednotka obsahuje čtečku magnetických karet (pro průmyslové prostředí, jako například výrobní linky, doly a jiná extrémně prašná prostředí) tlačítka pro příchod a odchod a dvě speciální (volitelná) tlačítka, jimž lze přiřadit funkce dle potřeby (např. odchod na oběd, soukromé či placené volno, zakázkovou výrobu atd. - více v často pokládaných otázkách). Jednotka má také vlastní napájení ze dvou standardních monočlánků, které vydrží cca rok a uživatel je včas upozorněn na nutnost výměny baterií.

Práce s daty
Přenos dat zajišťuje dodávaný software. Stačí jednoduše sundat InTagral ze zdi, donést ho k PC (nebo donést k němu notebook). Propojení s PC je pomocí běžné seriové linky nebo lze dokoupit připojení k USB. Dodávaný software umožňuje uživateli nastavit formát výpisů podle potřeby a tyto data lze jednoduše importovat do běžných mzdových programů či jiných systémových aplikací.

Ideální pro komerční použití
InTagral je ideální řešení pro firmu každé velikosti. Každá základní jednotka umožnuje uschovat v paměti (tzn. do té doby, než jsou data přeneseny do PC) 15 000 transakcí (tzn. zhruba týden u firmy s 500 zaměstnanci nebo měsíc s 90 zaměstnanci). Velké organizace mohou umístít více jednotek, jejich počet není prakticky omezen. Zakladní jednotku lze používat uvnitř ale i venku a lze ji bez problémů přenášet, takže se dá použít např. pro evidenci pracovníků na stavbě či pro obchůzkovou činnost strážných.

Nabídka
na vyžádání Vám rádi zašleme kompletní cenovou nabídku terminálů čipových či magnetických včetně otevírání dveří.

Podpora
Další informace o systému naleznete na stránce technická podpora.

Základní balení obsahuje:
  • Základní čtecí jednotku
  • 2 Alkalické monočlánky (již vložené)
  • 5 Magnetických karet, popř. s čárovým kódem (lze přikoupit další)
  • CD se softwarem
  • 9-pin RS-232 Kabel pro propojení s PC (1,5 m)
  • Českou příručku v elektronické podobě na CD

:   25.5.2008
Holding CoNet s. r. o., IČO: 25520661, tel.: +420 541 226 003, Podpora: 541 225 091 e-mail: info@conet.cz